2012 m. Gegužės 22 d., Antradienis,
Mokslininkų tyrimai parodė, kad naudingos medžiagos organizmo geriau pasisavinamos valgant daržoves, o ne geriant papildus.

Oregono universiteto mokslininkė Emily Ho atliko tyrimą, siekdama išsiaiškinti ar papildai yra tokie pat naudingi žmonėms kaip ir daržovės. Ji sako: „Maistingos medžiagos iš natūralių šaltinių geriau pasisavinamos organizmo, nei tos, kurias gauname iš piliulių. Tai būdinga ne visoms medžiagoms. Pavyzdžiui, folio rūgštis, kuri naudinga besilaukiančioms moterims, geriau pasisavinama vartojant papildus, o ne natūralius produktus. Tačiau tokios išimtys retos.“

Mokslininkus domina kryžiažiedės daržovės, pavyzdžiui, brokoliai, nes jose gausu fitochemikalų klasės medžiagų, pavyzdžiui gliukozinolatų, kurios mažina riziką susirgti prostatos, krūties, plaučių ir žarnyno vėžiu. Mokslininkai nustatė, kad valgant žalią arba labai mažai virtą brokolį eznymai iš šios daržovės išsiskaido į dvi sudėtines dalis – eruciną ir sulforafaną. Tyrimai yra parodę, kad būtent sulforafanas detoksikuoja vėžines daleles ir stabdo vėžinių auglių plitimą. Enzymų, kurie yra atsakingi už medžiagų skaidymąsi, nebūna maisto papilduose. Jie randami tik natūraliose daržovėse ir žmogaus organizmą skatina maistines medžiagas absorbuoti 5-8 kartus greičiau nei iš maisto papildų.

E. Ho priduria, kad daržovės išlaiko enzymus tik tada, jei verdamos ne ilgiau 2-3 minučių.

 
Griežtai draudžiama Raseiniskis.lt paskelbtą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse be raštiško ar žodinio redakcijos sutikimo, o jei sutikimas buvo gautas, būtina nurodyti Raseiniskis.lt kaip šaltinį ir naudoti aktyvią Raseiniskis.lt nuorodą.
Vardas: * 
El. paštas:  
Komentaras: * 
 
Rašyti
Kraunama...
Populiariausios naujienos